vineri, 15 iulie 2011

PENTRU TINE AM PLANS romanță










In urma ta mereu am pribegit
Și sufletul mi-e greu și istovit.
Un cântec s-a desprins cu doruri vii,
Dar cântecul s-a stins fără să știi

                    Barres Fleurs


Pentru tine am plâns
Și-n tăcere am suferit,
Numai nopților fără sfârșit
Le-am spus durerea mea.

                    Barres Fleurs



Pentru tine am plâns
Și la geamul tău eu vegheam,
Lângă mine vream să te am,
S-ascult inima ta.
                      Barres Fleurs



Lacrima mea curată
Ce din ochi mi-a căzut
Tu n-i vrut niciodată
S-o culegi c-un sărut.

                       Barres Fleurs



Pentru tine am plâns
Și-n tăcere am suferit
Numai nopților fără sfârșit
Le-am spus durerea mea.








http://s54.radikal.ru/i144/1008/a2/75c4aeabce68.gif

2 comentarii :

  1. interpretata de Mia Braia mi se pare cea mai frumoasa romanta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vizită și....am încercat să pun ceva de Mia Braia și tot ce am găsit (tot ce am găsit mai reușit pe YouTube) este această romanță. Mulțumesc mult pentru sugestie.

      Ștergere