joi, 29 septembrie 2011

PSALMUL 50


                             



Miluiește-mă, Dumnezeule, după
mare mila Ta


Și după mulțimea îndurărilor Tale,
șterge fărădelegea mea.


Mai vârtos mă spală de
fărădelegea mea și de păcatul
meu mă curățește.


Că fărădelegea mea eu o cunosc,
și păcatul meu înaintea mea
este pururea.


Ție unuia am greșit, și rău înaintea
Ta am făcut, așa încât drept ești
Tu întru cuvintele Tale și biruitor
 când vei judeca Tu.


Că iată întru fărădelegi m-am
zămislit, și în păcate m-a născut
 maica mea.


Că iată adevărul ai iubit; cele
nearătate și cele ascunse ale
înțelepciunii Tale, mi-ai arătat mie.


Stropi-mă-vei cu isop și mă voi
curăți; spăla-mă-vei și mai
vârtos decât zăpada mă voi albi.


Auzului meu vei da bucurie și
veselie; bucura-se-vor oasele
mele cele smerite.


Întoarce fața Ta de către păcatele
mele, și toate fărădelegile mele
șterge-le.


Inimă curată zidește întru mine, 

Dumnezeule, și duh drept
înnoiește întru cele dinlăuntru
ale mele.


Nu mă lepăda de la fața Ta, și
Duhul Tău cel Sfânt nu-L lua de
la mine.


Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale,
și cu duh stăpânitor mă întărește.


Învăța-voi pe cei fără de lege căile
Tale, și cei necredincioși la Tine
se vor întoarce.


Izbăvește-mă de vărsarea de sânge,
Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii
mele; bucura-se-va limba mea de
dreptatea Ta.


Doamne, buzele mele vei deschide,
și gura mea va vesti lauda Ta.

Că de ai fi voit jertfă, Ți-aș fi dat;
arderile de tot nu le vei binevoi.


Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit;
inima înfrântă și smerită Dumnezeu
nu o va urgisi.


Fă bine, Doamne, întru bunăvoirea
Ta, Sionului, și să se zidească
zidurile Ierusalimului.


Atunci vei binevoi jertfa dreptății,
prinosul și arderile de tot; atunci
vor pune pe altarul Tău viței.


Amin și Slavă lui Dumnezeu !






                   


Atât de mult ne-a iubit (și ne iubește) Dumnezeu !








                           tube