vineri, 9 decembrie 2011

GYURI LOHMULLER ȘI SUPERBELE SALE PICTURI SUPRAREALISTE









Poate părea ciudat, eu cred că este mai curând trist - dar eu am aflat despre ROMÂNUL GYURI  LOHMULLER de pe blogul unei prietene din Rusia și....nu de prea mulți ani.

Și picturile de aici le-am găsit cu greu, și înțeleg că nu o duce tocmai bine...poate că dacă mai expun și eu aceste câteva imagini...și mai sunt câțiva alții...îl ajutăm să fie mai cunoscut și mai... ”cumpărat”.

Din nefericire, eu nu dispun de resurse financiare (sunt un amărât de bugetar) dar sincer, aș dori ca mai multă lume să-i cunoască picturile și...îi doresc din suflet mult noroc.

Eu am să ”trâmbițez” cât pot și pe unde pot, mai ales la prietenii de peste ocean...atât cât pot...




































































More:

http://surreal-paintings.blogspot.com/





                                    

10 comentarii :

  1. Multumesc mult pentru un gest deosebit.
    Ironia sortii e ca tot eu am dat de acest blog :)
    Sarbatori fericite !
    Cu stima,
    Gyuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am dat de el. Sa gasim ceva, trebuie sa fim interesati. O prezenta la TV ar fi foarte buna ptr tine. Multumiri celui ce a facut acest blog!

      Ștergere
  2. Trebuie să recunosc că mi s-a oprit respirația când am văzut cine semnează comentariul...
    Mă simt extrem de onorată...și te rog să nu fii... prea sigur că ești singurul care a văzut lucrările expuse...da, știu și asta...timpul...
    Să nu uit, lucrările tale sunt și pe câteva bloguri din Rusia...și apoi eu am blogul doar de câteva luni.
    Mă gândeam câ ți-ar trebui totuși un agent, știu, este scump dar își fac treaba...un agent din State să zicem ? Ei vor să facă bani și chiar își dau interesul...nu știu, ziceam și eu așa...Îmi pare nespus de rău că nu pot să te ajut și altfel.Lucrarea ta cu fereastra ,marea și trandafirul acela circulă pe Internet...și la francezi...chestia asta cu ...copyright funcționează sau...?
    Sincer, în tot griul zilelor, frumosul așa cum îl simt eu, mă ajută să-mi păstrez credința în Dumnezeu și om.
    Rândurile de la tine au fost un dar extrem de special .
    Sărbători fericite ție și tuturor celor dragi ție.Mulțumesc .

    RăspundețiȘtergere
  3. Picturile sunt superbe.Viziune, talent, imaginatie,sensibilitate. O explozie de frumos, o continua incantare.
    Camelia

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru comentariul tău și aș fi foarte fericită dacă ai da un clic pe numele lui Gyuri și ai pune un comentariu și pe blogul lui. Poate că nu-i aducem exact de ceea ce are nevoie (material vorbind) dar știu că s-ar bucura să afle că știm mai mulți de el și despre picturile lui. Ei....și dacă tu ești Camelia (”prințesa informaticii”) îți sunt foarte recunoscătoare și sunt sigură că înțelegi și dincolo de cuvinte ce vreau să spun. Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumiri doamnei Doina pentru acest gest!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu vă mulțumesc ! Foarte bună ideea cu televiziunea.....Am să încerc ceva dar după sărbători și nădăjduiesc să fie receptivi. Să aveți un Crăciun fericit !

      Ștergere
  6. Ati reusit ceva in legatura cu o aparitie la TV? (Va multumesc abea acum pentru urarea de Craciun, acum am vazut. Oricum Craciunul e aproape iar. Sarbatori fericite!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Regret, dar neprimind atunci nici un răspuns, nu am insistat pentru că mi-am imaginat că din nu știu ce motive, ați renunțat. Poate că am să mai încerc „acum” ( am pus acum pentru că nu este chiar acum - am niște probleme personale și nu mă mai pot implica chiar acum; oricum am să vă anunț dacă este ceva, dar mai sigur de la anul căci în această perioadă sunt eu ocupată). Vă doresc numai bine și o iarnă frumoasă !

      Ștergere
  7. true colors.....respect

    RăspundețiȘtergere