luni, 30 ianuarie 2012

IVAN ȘIȘKIN - 1832 / 1898








Ivan Șișkin a fost un pictor rus celebru pentru peisajele sale.

 Unele din tabloruile sale au avut dimensiuni impresionante.




A lucrat picturi în ulei, acvaforte și acuarelă.
































































































































                                




























                                    











                                 

3 comentarii :

  1. putin spus minunate!...
    Alina si Florin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa prezentare

    daca doriti am de vanzare sase reproduceri foarte frumos inramate

    Petre

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulșumesc, Petre, dar nu am posibilitatea să cumpăr, le-am postat aici pentru că-mi plac dar...mai mult de atât...nu-mi pot permite decât să le privesc. Dar poate din cei care mai trec pe aici pot să o facă, pot cumpăra. Îi rog să ți se adreseze dacă sunt doritori. Ăți doresc o iarnă frumoasă !

      Ștergere