joi, 8 martie 2012

INGE LOOK - BUCURIA DE A FI BUNICUȚĂ



Pictorița finlandeză Inge Look  a pictat pentru Crucea Roșie aceste vesele bunicuțe, îndrăznesc să cred, din dorința de a arăta că bărânețea nu este o boală și că putem îmbătrâni frumos.

Sunt de aceeași părere (ar trebui să mă credeți căci mă-ndrept cu pași repezi spre...această vârstă de aur) și modificările țin mai mult de fizic...altfel...sunt la fel de naivă (și asta mă salvează de decepții profunde) și mă bucur de toate lucrurile mărunte și frumoase din jurul meu.

Cred că voi fi o astfel de bunicuță mai ales....că a și o prietenă la fel de...”năzdrăvană”...

La mulți ani și la multă iubire și veselie dragele mele doamne - mari și mici, tinere și...mai tinere !

Sunteți SPECIALE - TOATE - sunteți foarte speciale și gândiți-vă doar la asta: sunteți de încredere și curajoase, atât de vrednice încât Dumnezeu v-a lăsat în grijă soarta omenirii. Ar fi bine să nu uitați asta !