duminică, 22 aprilie 2012

ZIUA PĂMÂNTULUI - FIȚI FERICIȚI CU TOȚII !







GLASUL  NATURII

            de Gabriela  Stan


Dacă oamenii ar înțelege glasul florilor,
Ar cunoaște drumul luminii prin culoare.
Dacă brazii cei falnici s-ar apleca să ne salute,
Le-am spune că muntele e acolo,
Neclintit,
La răscucea timpului.


Dacă cerul ne-ar ninge cu flori albe de măr,

I-am trimite în dar porumbei.
Dacă timpul ne-ar așterne la picioare curcubeie,
Am traversa infinitul.


Dacă în fiecare zi

Am alerga
Desculți
Prin roua dimineții,
Am găsi în fiecare nufăr câte o stea.


Dacă noaptea ar picura

În potirele florilor
Boabe de lumină,
S-ar aprinde licurici
Cu aripi de petale.


Și dacă oamenii ar înțelege

Glasul luminii,
Glasul naturii,
Ne-am înălța cântând
Până la stele
Și-am slăvi viața pentru întreg Universul.














NU UITAȚI

          de  Florina Sin



Floarea a uitat să cheme
Infinitul
Și o picătură de albastru
A plâns
Peste petalele florii.


Soarele a uitat să adune

Culori
Și-o fărâmă de albastru
S-a desprins
Din razele lui.
Părea că a uitat să cânte asfințitul
Și-o ultimă speranță de albastru
S-a prelins peste aripa ei.

Copilăria aproape că a uitat să zâmbească

Și-albastrul a uitat să devină copil

Dar voi....

Voi nu uitați.....