sâmbătă, 26 mai 2012

CUM AFARĂ PLOUĂ...SĂ ASCULTĂM NIȘTE MUZICĂ...


















Filmulețele video și interpreții:

 1. Te sprijin ... .Elena Vaenga
                    ( cu sensul de sunt alături de tine, te susțin)

2. Philip Kirkorov - Dacă vrei să pleci, pleacă !
                                 Dar titlul fimului (video) este
                                 (Snow ) - Zăpada


3. Orchestral și titlul pe care autorul l-a pus acestui filnuleț este....
             ”Toamna ca o femeie trecută de 40 de ani” - superb !

4. Igor Krutoy - Ai venit în luna mea septembrie (cu sensul de....
                           în târziul meu - sper că am prins bine sensul dar
                           veți înțelege privind filmul.


5 - Philip Kirkorov - Leila (Noile aventuri ale lui Aladdin) -
     o parodie muzicală - veți râde....

6. Igor Krutoy - Un înger trist - superb !








Vă propun un experiment....cum mai multă ....lume are idei...preconcepute despre....Rusia, - evident, mă includ și pe mine - eu zic să trecem puțin de marea literatură, pictură și tot ce înseamnă cultura clasică rusă -( suntem de acord că Tolstoi, Dostoievski, Cehov, Rahmaninov, Ceaikovski...etc...etc...sunt măreți ) - așadar, spuneam să ascultăm puțină muzică contemporană...veți auzi că...sună deosebit - veți reține în memoria inimii aceste melodii, sunt sigură.

Vreau să spun că nu cunosc limba rusă și evident, m-am folosit atât cât am putut de Google translate, dar înainte de orice, linia melodică vă spune povestea, veți simți...iar ci cu adevărată structură de filolog vor aprecia și muzicalitatea unor cuvinte...neînțelese dar pe care le pot simți...Iar filmul ”poveștilor” este reușit....

Am descoperit, hoinărind pe Internet niște melodii superbe....sper să vă placă...adică...sunt sigură că vă vor plăcea dacă veți avea curiozitatea să le ascultați.




Vă doresc un weekend superb și audiție plăcută.http://savepic.ru/1868357.gif