sâmbătă, 30 iunie 2012

LOUIS SHABNER - PIN-UP








Louis Shabner  este un artist englez, un celebru producător de portrete de femei strălucitoare și celebre (glamour) și după douăzeci și cinci de ani de lucru în Anglia a plecat în Statele Unite pentru a deveni unul din ultimii artiști desenetori de Pin-up. Cunoașteți deja genul. A lucrat și el pentru Brown și Bingelow iar în calendarul din 1952 a fost publicată o monografie a operei sale.






Dacă știți ceva mai multe despre acest artist englez al secolului XX, v-aș fi recunoscătoare să mă anunțați - și mă refer aici la date biografice - mi-e mi-a fost imposibil să găsesc mai mult de-atâ - deci, celebru artist englez dar nu atât de celebru ca să găsesc niște date biografice care nu se contazic.





Oricum ar fi, guașele lui sunt frumoase și...spre deosebire de alte pin-up-uri pe care le-am văzut, nu au acele ...”glumițe” cu căței care trag de fusta frumoasei sau vântul care....




Adică sunt extrem de cuviincioase - poate pentru că era...englez ?  Dar mai bine priviți câteva dintre lucrările sale.