miercuri, 15 august 2012

EU SUNT CREȘTIN










Când spun: ”Eu sunt  creștin”, nu strig în gura mare că viața mea este fără pată -

ci,

Recunosc, cu voce blândă, că ”Am fost pierdut, dar Domnul m-a găsit și m-a iertat”




Când spun ”Eu sunt creștin”, nu spun asta plin de orgoliu -

ci,

Recunosc că m-am poticnit de multe ori, dar Domnul este povățuitorul și îndrumătorul  meu

Image74.png



Când spun ”Eu sunt creștin” , nu încerc să fiu puternic -

ci,

Recunosc că sunt slab și am nevoie de Tăria Domnului ca să-mi pot purta povara.

Image102.png



Când spun ” Eu sunt creștin” nu spun cu emfază că am succes după succes

ci,


Recunosc că am avut multe eșecuri și- L rog pe Domnul să pună puțină ordine în viața mea.

tube coeur



Când spun ”Eu sunt creștin”, nu pretind că sunt perfect

ci,

Recunosc că defectele mele sunt vizibile tuturor, dar Domnul crede că sunt valoros.

coeur



Când spun ”Eu sunt creștin”, asta nu înseamnă că nu simt durere sau deznădejde

ci,

Că împărtășesc durerea mea Domnului și-L chem în ajutor căci știu că El mă va ajuta și alina.

Image6_2.png



Când spun că ”Eu sunt creștin”, nu spun că sunt mai bun decât tine,


Spun doar că sunt un păcătos care a primit binecuvântarea și harul Domnului.
Image32.png



Când simți că te îneci în apele tumultoase ale vieții, amintește-ți că Domnul și Mântuitorul nostru Iisus Hristos merge pe ape.























Fiți binecuvântați și fiți la rândul vostru o binecuvântare pentru cei din jurul vostru.