sâmbătă, 13 octombrie 2012

KOUKEI KOJIMA  小島光径 - pictor în stilul japonez „Sansui”








Koukei Kojima este un pictor japonez în stilul tradițional japonez, stil care constă în folosirea pigmenților naturali pe mătase.

Este renumit pentru splendidele sale peisaje.

A absolvit Universitatea de Arte din Tama și a câștigat premiul Asociației Sougemkai.


sursă:

http://www.muse-product.ecnet.jp






























































































































6 comentarii :

  1. Un lucru pe care l-am observat in aceste picturi e ca omul e foarte mic in comparatie cu natura. Nu imi dau seama ce semnifica, daca pictorul vrea sa sugereze comuniunea omului cu natura sau nimicnicia lui in comparatie cu aceasta. :)
    In orice caz picturile sunt foarte frumoase si ingrijite, ma relaxeaza si imi transmit liniste sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vizite, Ralu ! Ești foarte atentă și mă încântă asta la o persoană așa de tânără cum ești tu . Nici eu nu știu care ar fi motivul , poate doar o perspectivă de artist, poate măreția naturii (sunt mai orgolioasă și nu spun nimicnicia omului...zâmbesc, desigur) și...da, am întâlnit în câteva Haiku (nu am citit prea multe) în care o filozofie întreagă este concentrată în trei versuri.Mă gândesc și la asta...

      Ștergere
  2. The pictures are spectacular. Wonderfull blog
    My friends pushed me into buying a flight ticket through Flysky.ro and I await for my vacation time \ ^ o ^ / Can't wait to see this wonderful masterpieces

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru aprecieri, Ioana ! Bănuiesc că beneficiezi de o mică reducere (măcar) la biletul de avion dacă tot lucrezi la Flysky.ro, nu ? Dacă este așa, străduiește-te (pe cât poți, desigur) să vizitezi cât mai multe țări ! Îți doresc un zbor plăcut și sigur !...By the way: my English blog is the other one: „Touching Hearts”.....probabil că de aceea ai scris în engleză; le-ai văzut pe toate (vorbesc de bloguri) și ai crezut...Nu-i nimic, înțeleg ! Îți doresc numai bine !

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc si eu pentru vizita si aprecieri ! Evident, meritul este al artistului....

      Ștergere