miercuri, 28 noiembrie 2012

ELEGANȚA MASCULINĂ - MODĂ 2012 / 2013





 
Eleganța începe de timpuriu și....poate că acest drăgălaș bebeluș este și simbolul anului ce vine....







Să știți că eleganța este dată de cel ce poartă haina, nu trebuie să fie top model dar trebuie să aibă distincție și acel ceva...

Fiindcă vorbesc aici de domni, modelul de sus, atât de elegant, îmi place deosebit de mult și mă gândesc că ginerului meu (Daniel Z.) i-ar sta superb într-un costum atât de chic. Și...fiindcă a venit vorba de ginerele meu, am să vă spun că sunt foarte mândră de el: a ajuns director - la o firmă, nu la stat - la o  vârstă tânără și fără nici un fel de sprinjin - este inteligent , muncitor și  foarte cuviincios .

Da....mă gândesc că i-ar sta minunat într-un astfel de costum.







































































































































































































































































































































































Domnilor, vă doresc un sfârșit de an alături de cei dragi și 2013 să vă aducă tot ce vă poate face fericiți !