luni, 3 decembrie 2012

PĂPUȘI SPECIALE PENTRU COPII SPECIALI




















Înainte de a continua cu ilustrațiile, dragii mei, doresc să vă spun că nu am văzut în viața mea ceva mai înduioșător și mai plin de iubire pentru copii - probabil că cei mari vor spune că este doar o afacere iar eu am să vă spun că nu, nu este o afacere, este mult mai mult de-atât.



V-ați gândit vreodată ce simte un copil cu nevoi mai speciale când îmbrățișează o păpușă ....„perfectă ” ? Cât de mult îi adâncește tristețea că el este altfel ? Că este, dacă nu un paria, „un blestem” - noi creștinii, nu ? cum de le mai știm pe toate ! Și ne uităm cu milă și compasiune când ar trebui să știm că nu este blestemul acelor părinți ci au fost aleși tocmai pentru că sunt mai puternici decât noi și numi ei - și doar ei - pot face față unei astfel de situații. Numai ei, și doar ei, pot iubi cu atâta dăruire acel copil atât de special.



Și iată că există o firmă (am să scriu adresa la finalul postării) s-a gândit la acest lucru și nu doar atât - fiecare păpușă (sunt din mai multe generații - generație ca act de creație al modelului) - are un nume, o istorie și o mică povestioară care să spună ce s-a întâmplat cu ea.



Au și ustensile, garderobă și multe alte lucruri, veți vedea. Să fie binecuvântați cei care s-au gândit la așa ceva - an vărsat câteva lacrimi pentru că mi-a fost rușine de felul în care eu - noi - privim aceste lucruri. La noi, și oamenii mari cu probleme speciale, sunt priviți cu o milă (cam tâmpă) pentru că cei mai mulți dintre ei sunt foarte inteligenți și ar fi mult mai utili și și-ar aduce aportul dacă nu am gândi „săracul, nu poate mai mult” - poate nu se mișcă la fel de repede, poate nu lucrează cu...ușurința noastră dar cu siguranță au mintea brici - noi ne jelim la orice hop....la ei asta este clipă de clipă și nu sunt atât de patetici.


Da, scuze, m-am cam aprins și înainte de toți și toate sunt și pe mine necăjită.



Dolls with crutches, Prosthetics, Wheelchairs







dolls for play therapy












Ea este Christina , data nașterii : 9 octombrie - blondă cu ochi albaștrii. Christina apoi spune:„ Sunt în spital de puțin timp, o să mă fac repede bine. Mămica mea mi-a spus că mi-am luat toate hainele în valijoară dar nu-i adevărat căci mai am și acasă câteva pe umerașe, în dulăpiorul meu ”


- apoi urmează prezentarea unor accesorii care se cumpără separat ( așa numitele lucrușoare din dulăpior) -


- Ea are incluse (în prețul inițial) - cârjele, papuceii de spital și halatul, lenjerie intimă,  ciorăpei, geamantanul, (cu care a venit la spital), cămașa de noapte a spitalului, ursulețul, și brățara de spital - o aveți în imagine - este pregătită de internare după cum „singură ne povestește”


- Un copil care stă în spital cu aceeași problemă ...ce credeți c-ar spune ?







El este Matthew, data nașterii 30 iulie - blond cu ochii albaștri. ( Mathew este și mai special) Ascultați povestea lui:

„Nu sunt singurul băiat de aici, dar prietenii mei se joacă afară. Eu a trebuit să vin să-mi fac fotografia pentru dosarul de adopție mai întâi. Am o proteză mai jos, la piciorul drept și poate am să-ți arăt  cum mă ajută proteza să merg. Oh, dar acum gata, am ieșit la joacă” - în sensul că a ieșit din cutie și copilul se joacă cu el.


Ce are Matthew inclus - pantaloni scurți, tricou cu buzunăraș, ghete până la glezne, șosețele albe, cârje,și...lenjerie intimă.


Se specifică la fiecare dintre „copilași” că se pot face modificări la produsul standard .


Mai sunt păpuși, eu am să vă arăt doar imaginile și evident, vă dau adresa -





Ea este LEAH























 Comenzile se fac în funcție de cât de special este copilul în așa fel încât păpușica să-i semene.


Sunt uluită, impresionată și.....când vezi așa ceva îți spui de ce, acolo sus, după ce am inventat praful de pușcă, Dumnezeu nu doar că ne mai dă răgaz, dar ne iubește !!!!


Mi-ar place să aud niște comentarii - la mine se accesează foarte ușor pentru că nu am restricționat comentariile. Aș dori măcar să știu dacă eu sunt singura care nu am văzut până acum asemenea păpuși.


Aveți grijă de voi pentru că știu că de pruncii voștri aveți grijă.




sursa:



http://www.sew-dolling.com/dollys_friends.htm