luni, 3 decembrie 2012

PENTRU RALU

  

Așa mi te imaginez eu, Ralu.....și este vorba de gingășie, fragilitate și ochii larg deschiși la minunile lumii...Sunt recunoscătoare pentru această întâlnire, care dincolo de timp și distanță ne aduce împreună prin niște sentimente și opinii asemănătoare.

Îți doresc să ai parte de una din cele mai frumoase ierni - plină de căldura iubirii, a prieteniei și a zâmbetelor celor din jurul tău.

Un comentariu :

  1. Vai mie... Nici nu stiti ce m-am speriat cand am vazut titlul in lista de postari! Dar ce am facut eu? Cu tot riscul de a parea nepoliticoasa, nu ar trebui sa ma coplesiti cu atata atentie, s-ar putea sa ma invat cu asta si atunci sa ajung prea plina de mine!
    In orice caz, trebuie neaparat sa va multumesc, in primul rand pentru aceasta dedicatie care m-a inveselit dupa o zi obositoare si deprimanta, si apoi pentru toate cuvintele frumoase pe care le postati constant. Chiar daca nu comentez intotdeauna, urmaresc toate postarile acestui blog si mereu imi place ce vad. Stau cam prost cu inspiratia la aceasta ora tarzie, asa ca va transmit pur si simplu aceleasi urari de bine, insotite de cele mai calde multumiri.

    RăspundețiȘtergere