joi, 13 decembrie 2012

SCRISOARE LUI MOȘ CRĂCIUN - 3 modele pentru imprimat


osos (604) (412x500, 111Kb)


Dragii mei, v-ați ajutat copiii sau frații mai mici sau surioarele...mă rog, i-ați ajutat să-i scrie Moșului ? Eu, ca bunicuță, m-am ocupat de de scrisoarea Moșului și....vă arăt și vouă 3 modele de scrisori pe care le-am găsit pe Internet.

Sper să vă fie de folos.
















tube noel




Pentru cei care au familii numeroase (și este necesar ca pe pachet să scrie numele destinatarului ) sau pentru cei care doresc să scrie câteva cuvinte tandre pe pachetele de la Moșul, iată și câteva modele de etichete - simplu de realizat, le scoateți la imprimantă și le perforați acolo unde este locul (rotundul) indicat.

Spor la lucru !
























2 comentarii :

  1. Foarte dragute sugestiile. Eu chiar ador sa impachetez cadourile si sa lipsesc etichete pe ele. ♥ Nu doar ca o voi ajuta pe sora mea sa scrie lista, dar presimt ca voi avea si eu nevoie de o lista lunga pentru Mos Craciun. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ralu, pentru vizitele tale constante și pentru încurajatoarele cuvinte. Cât despre lista pentru Moș Crăciun...am să-mi intru în rolul de bunică și să te întreb....ai fost cuminte ? Hi, Hi !!! Bănuiesc că ai fost dar ca să fii ...până la capăt (cuminte)....scurtează lista ! O îmbrățișare de la o bunicuță care are de transmis Moșului două liste .....

      Ștergere