marți, 29 ianuarie 2013

FOTO MAXIME - ÎN LIMBA ENGLEZĂ

4 comentarii :

  1. PE CAT SUNT DE FRUMOASE PE ATAT SUNT DE ADEVARATE. FOARTE FUMOS TOT CEA CE POSTATI PE BLOG. SA O TINETI TOT ASA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc foarte mult și mă bucură că apreciezi selecția maximelor făcute. Și mă mai bucură că am cititori elevați, care cunosc o limbă străină. Îți doresc înțelepciune și răbdare pentru lumea în care trăim....altfel...lucrurile sunt frumoase și oamenii ...la fel.

      Ștergere
  2. "I can't go back to yesterday - because I was a different person then."
    Cât adevăr și câtă profunzime în aceste citate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Ralu, se întâmplă de multe ori, să zicem ...în dragoste, ca unii să se renege pe ei înșiși sau să dea vina pe...nu știu ce sau nu știu cine în loc să recunoască: da, eu femeia de atunci, l-am iubit pe acel bărbat...Mă rog, se aplică la tot fără a învinui pe vineva de a fi instabil...doar se transformă...sigur, de preferat să evolueze numai că noi, oamenii suntem imprevizibili și...supuși transformărilor evolutive (ha, ha, până la urmă tot i-am dat o tentă pozitiv-optimistă) ! Mulțumesc că ai trecut pe aici...nu am prea mai avut nici timp nici...chef de lucru la bloguri.

      Ștergere