joi, 17 octombrie 2013

MAXIME și CITATE DESPRE IUBIRE


Picture Hosted by Gallerix.ru




Iubirea cheamă iubire și ea. Nu este atât de
important să fii iubit, cât să iubești tu - cu
toată ființa și cu toată puterea. -
Constantin Brâncuși



Picture Hosted by Gallerix.ru



Dragostea nu are altă dorință decât aceea de a se împlini. Este ca un rău care se rostogolește la vale și care-și murmură melodia noapte de noapte. Dragostea este atunci când te trezești dimineața și simți că inima ta are aripi și mulțumești Domnului pentru încă  o zi de iubire. - Kahlil Gibran


Picture Hosted by Gallerix.ru


Dragostea seamănă mult cu un trandafir: frumoasă și luniștită dar gata să verse sânge dacă trenuie să se apere. - Mark Overby




Picture Hosted by Gallerix.ru



Dragostea este un act de nesfârșită iertare și
o privire tandră care devine obicei. -
Peter Ustinov.





Ura lasă urâte cicatrici, iubirea...le lasă pe cele frumoase. Mignon McLaughlin, The Second
Neurotic's Notebook, 1966

Picture Hosted by Gallerix.ru




Iubiți-vă unul pe celălalt. Nimic mai simplu
decât asta...și nimic mai complicat decât
asta. - Michael Leunig








Cine să emită o lege pentru îndrăgostiți ? Iubirea însăși este o lege foarte înaltă. - Beothius, The Consolation of Philosophy, 524 î. Hr.




Vrei să fii fericit ? Dacă esști pregătit să
suferi, iubește ! - Florian Pittiș







S-ar parea ca in iubire fiecare se cauta pe sine
insusi, dar de sex contrar; de aceea in iubire
vei cauta vesnic fara sa gasesti. - Lucian Blaga



Picture Hosted by Gallerix.ru



Un clopoțel nu este clopoțel până nu sună,
Un cântec nu este cântec până nu îl cântă cineva,
Și iubirea din inima ta nu a fost pusă acolo doar ca să o păstrezi pentru tine
Iubirea devine iubire abia când o dăruiești

- Oscar Hammerstein - ”Sunetul muzicii”








Dragostea nu ține cont de vârstă, rang sau legi morale - ea pătrunde în inimile oamenilor pe nesimțite și le ”arde” inimile pe vecie.

~Phillip Pulfrey, from Beyond Me.







 Cei credincioși cunosc doar iubiri banale. Abia cei necredincioși cunosc marile drame ale iubirii. ~Oscar Wilde, The Picture of
Dorian Gray
, 1891






Marele test al unei relații este acela de a u fii de acord unul cu celălalt dar să continuați să vă țineți de mâini.  ~Quoted by
Alexandra Penney in Self



Picture Hosted by Gallerix.ru


. Dragostea nu stă acolo, lângă voi, ca o piatră; ea este ca o pâine: se plămădește și se face ca o alta nouă, continuu ~Ursula K. Le Guin
Picture Hosted by Gallerix.ru



Dragostea adevărată dăruiește și dăruiește continuu și singura ei temere este a ceea de a fi dat prea puțin.  ~Hannah More (Thanks, Steven)

Picture Hosted by Gallerix.ru


Iubește-mă și toată lumea va fi a mea !  ~David Reed


Picture Hosted by Gallerix.ru


Este imposibil să iubești pe cineva pe care-l cunoști complet. În fapt, iubirea constă în ceea ce bănuiești că ascunde  obiectul iubirii tale~Paul Valéry, Tel quel, 1943

Picture Hosted by Gallerix.ru


 Indiferent din ce sunt făcute sufletele noastre, al lui și al meu sunt la fel. ~Emily Brontë
Picture Hosted by Gallerix.ru



Mă vei iubi în Decembrie așa cum
     mă iubești în mai ?
Mă vei iubi în stilul acela demodat
     al vremurilor de aur ?
Când părul îmi va albi
Mă vei mai săruta și-mi vei spune
Că mă iubești în Decembrie
    așa cum mă iubești și-n Mai ?

~James J. Walker



Picture Hosted by Gallerix.ru


Picturi de  HARRISON  FISHER  (1877 - 1934 )