joi, 24 mai 2012

RĂZBOIUL STELELOR LA PARIS ȘI DUBAI - CEDRIC DELSAUX








Fotograful francez Cedric Delsaux a combinat Războiul stelelor cu peisaje periferice din Dubai și Paris iar efectul obținut este unul uluitor.


Fotograful a ținut să specifice că a făcut aceste fotografii - pe care le-a publicat într-o carte album intitulată ”Lentile întunecate” (este vorba de lentila aparatului de fotografiat - așadar, spuneam că a făcut aceste fotografii cu un scop ecologist , acela de a proteja orașele și natura și de a fi mai atenți la efectele industrializării și ale....nepăsării aupra arhitecturii urbane.


Conform articolului din ziarul american online HUFFPOST, însuși George Lucas a numit aceste fotografii ca fiind ” una din cele mai intrigante și o unice interpretări ale filmului meu”.


Sper că iubitorii de SF se vor bucura - mă refer la cei mai tinerei care nu cunosc foarte bine engleza și nu au navigat pe Internet foarte mult astfel încât să cunoască deja aceste imagini.



În ce mă privește, da, îmi place literatura SF dar cel mai drag îmi este Frank Herbert, apoi A.E. Van Vogt și desigur, ca să poți citi SF trebuie să citești Isaac Asimov și ale sale Legi ale roboticii.


Ma multe la :

http://www.cedricdelsaux.com/


http://www.huffingtonpost.com/2011/12/18