joi, 1 noiembrie 2018

RĂMÂI DE-AI ÎNFLORI de vitali-calarash


 
RĂMÂI  DE-AI  ÎNFLORI   

de vitali-calarash 


Nu mi-e frică să-ți dăruiesc ziua de mâine
 Să te zîmbesc atunci cînd noaptea vine
 Să te culeg de haine prin adăposturi albe
 Să te respir în preajma mării calde.

 Am toate clipele de mâni legate
 Cînd mă atinge vorba ta de spate
Și eu devin nisip pe malurile late
 Cînd te simțesc că mergi prin vise maculate.

 Adie-mă tu din suspin pe ramuri scurte
 Pe văi de struguri coapte și abrupte
 Hai spune-mi ce durere dorește să te poarte
 Ce vis și ce placere pe inima-ți stă poate ?

 De dragul tău iar mă aprind văratic
Și ard tot rece pe dorul singuratic
 Sînt candela de ducă, sînt focul enigmatic 
Și-n mijlocul visării am suflet de jăratic.

 De mi-aș mira cuvîntul de noapte și de zi
 Să-ți văd eu tandru gîndul în zări cînd ai privi
 Să te citesc iluză cînd tot s-ar limpezi
 Rămâi a mea minune, rămâi de-ai înflori.


R-Oksan@