marți, 26 februarie 2019

INIMA INSISTĂ - de Diana Fanea



INIMA  INSISTĂ  


de  Diana Fanea 



Te iubesc când mi-e bine și-atunci când mi-este greu.
 Și pot să scriu pe cer, cât de mult te iubesc, 
 Și să-i țoptesc mării că pentru tine traiesc, 
 Din iubire pentru tine sunt fericită sau tristă..
 Dar nu am să renunț, căci inima insistă. 


 Și te iubesc când ești treaz, sau atunci când dormi, 
 Când toată tristețea, în bucurie-o transformi, 
 Te iubesc când ești bun, dar și când ești rău, 
 Eu iți iubesc privirea și zâmbetul tău.
 Și n-aș renunța la tine, nici o clipă în viață, 
 Căci tu ești prezent, în orice dimineață..
 Și noaptea când adorm, ești în visele mele, 
 Pot să îți văd privirea în sclipiri de stele.


 Și te iubesc când vorbești, dar și atunci când taci
 Atunci când greșești, când fapte bune faci.
 Te iubesc în întuneric, sau în lumina Lunii, 
 Te iubesc dincolo, de vorbele lumii.
 Și pot să opresc timpul, când sunt lângă tine, 
 Apoi să-l fac să zboare, să fii iar lângă mine...
 Și îți iubesc chemarea, darnică sau egoistă.. 
 Și n-am să mă opresc, căci inima insistă.


 Eu îți iubesc ție mângâieri sau jigniri, 
 Iubesc acele calde, și tandre priviri, 
 Iubesc să-mi fie dor, de tot ce-a fost odată, 
 Cu tine-am cunoscut, iubirea-adevarată.
 Nu conteaza dacă mie, vreodată îmi va fi greu, 
 Tot ce contează în viață, e binele tău.
 Fiindcă pot transforma, toată durerea mea, 
 Din iubire pentru tine, în fericirea ta.


 Te iubesc când uiți, sau când îți amintești, 
 Iubesc să te ascult, chiar și când nu vorbești
 Te iubesc pentru că exiști, pentru asta-ți mulțumesc, 
 Fiindca eu m-am născut, ca să te iubesc. 
 Și viața mea întreagă îți aparține ție, 
 Pe tine te-aș recunoaște, din bărbați o mie..
 Ție o viață întreagă, vocea ți-aș asculta, 
 Pe tine niciodată nu te-aș putea uita. 


 Și te iubesc în Raiul și în Iadul tău, 
 Te iubesc când ți-e bine și-atunci când ți-e greu, 
 Te iubesc când plângi, sau râzi de fericire, 
 Te iubesc în prezent și în a ta amintire.
 Și în aceste rânduri, încerc să-ți dovedesc, 
 Că am mii de motive, ca să te iubesc, 
 IÎi mulțumesc vieții, că viața ta există, 
 Și inimii mele, că tot mereu insistă. 


 Și te iubesc pe tine, cum niciodată n-am iubit, 
 Te iubesc când distrugi, tot ce eu am clădit, 
 Te iubesc când ești nervos și când ești liniștit, 
 Te iubesc de-acum, până la infinit. 
 Și inima insistă, să te iubesc orice-ar fi, 
 Să te iubesc și-atunci, când nu te-aș mai iubi, 
 Și îmi șoptește-n noapte " Nu poți renunța, 
 Că-n palmele lui, stă toată lumea ta".