duminică, 7 martie 2021

UNIVERSUL MEU - de Elena Oprica

 




UNIVERSUL  MEU

de  Elena  Oprica



Să visez până mă sting...
 Mi-este alinarea vieţii,
 Apogeul să ating
 Până-n roua dimineţii.

 Am un trup ce-l port lumesc,
 Umblă, tremură, îl doare,
 Când visez, îl părăsesc
Şi plutesc din zare-n zare.

 Sunt cum vreau acolo, sus,
 Limitele nu există,
Nu mai simt teamă de-apus,
 Nu mai sunt pierdută, tristă...

Tot ce scriu, rămâne scris,
 Reci suspine pe hârtie,
 Dar în univers de vis
 Chiar trăiesc o poezie...

 Pot să fiu prinţesă, floare,
 Sau din nou să fiu copil,
 Mă transpun în orice stare,
 Nu mai sunt doar trup fragil...

 Pot să simt chiar şi parfumuri
 Ce plutesc prin depărtări
Şi-mi apar deodată drumuri
 Către alte noi visări...

 Zbor prin zeci de constelaţii,
 Unde dorul mă îndrumă,
Unde-s dulcile tentaţii
 Cu miros şi gust de Lună.

Universul mi-e visarea
 Iar visarea-Univers,
 Doar pământul îmi e jalea
 Ce suspină viu prin vers.