miercuri, 26 februarie 2020

EU ȘI FLORILE - de Elena Oprică


60684c6f54e8.gif


EU  ȘI  FLORILE

de  Elena Oprică



M-am obişnuit să plâng
 Cu lacrimi stoarse dintr-un gând,
 Ascunsă-n colţul din grădină
Unde şi florile suspină...


Şi plâng şi mor câte puţin
 Dar lacrima nu-i mare chin
Şi nici de moarte nu mă tem
 Ci doar că-n vise te tot chem !


-Să nu mă spuneţi, florilor
 Că ştiţi şi voi cum e cu dor,
 Când vine iarna peste voi,
 Visaţi la vară, soare, ploi...!


 Să-mi fiţi surate-n suferinţă
 Şi-am să vă-ngrijesc cu credintă :
Am să vă ud şi-am să vă sap
 În primăveri, cu mare drag !


 Mă ascultară trandafirii,
 Nemairănindu-mă cu spinii,
 Mă ascultară crizanteme
Şi înfloriră-n scurtă vreme.


 Cu florile am "convenit",
 Din plâns, încă nu m-am oprit...
Şi-am să te chem mai bine-n gând,
 Să-mi curgă lacrima-n cuvânt...