miercuri, 19 august 2020

NU-ȚI SPUN TOT TIMPUL.... - de Chiorescu Corneliu

 




NU-ȚI  SPUN  TOT  TIMPUL....

de  Chiorescu Corneliu




Nu-ţi spun tot timpul "te iubesc",
 Nu pentru că aşa n-ar fi,
 Eu vreau în ochi să te privesc
 Când folosesc verbu-"a iubi".


 Cuvântu-acesta uzitat 
 Atât de des e la-ndemână,
Îl poţi rosti nelimitat,
 La an, la zi, la săptămână.


Şi nici nu vreau să mă gândesc
 Că sunt destui aceia care,
 Rostesc un tandru "te iubesc"
 Când are rost şi când nu are.


 Dar eu cuvântul îl declin
 Când ochii mari îţi strălucesc,
 Să mă-nţeleagă pe deplin...
 Atunci îţi spun că "te iubesc".


 Când ţi-aud inima pulsând
 În ritmul cel mai nebunesc,
 Sau, mai ales atuncea când
 Tânjeşti să-ţi spun că"te iubesc"!


 Când contopiţi murim o clipă,
Dorinţile ţi le-mplinesc,
 De dragoste făcând risipă,
Atunci îţi spun că "te iubesc"!


 Întregul când îl definim
 În doi şi tot te mai doresc,
 Atunci de bunăseamă ştim
 Ce-nseamnă simplul..."te iubesc".


 Când folosesc verbu-"a iubi"
 Eu vreau în ochi să te privesc,
 În ei să pot şi eu citi
 Răspunsul lor la...te iubesc!!!