vineri, 28 august 2020

RUGĂCIUNEA IERTĂRII - de părintele Arsenie Boca





RUGĂCIUNEA  IERTĂRII 

de părintele Arsenie Boca



„Iartă-mă, Doamne pentru tot ce puteam să văd și 
nu am văzut! Pentru tot ce puteam să aud și 
nu am auzit ! Pentru tot ce puteam să simt și
 nu am simțit ! Pentru tot ce aș fi putut să înțeleg 
și nu am înțeles ! Pentru tot ce puteam să 
conștientizez și nu am conștientizat ! 
Pentru iertarea pe care aș fi putut să o dau și 
nu am dat-o ! Pentru bucuria pe care aș fi putut 
să o trăiesc și nu am trăit-o! Pentru Lumina pe care
 aș fi putut să o primesc și nu am primit-o ! 
Pentru viața pe care aș fi putut să o ocrotesc 
și nu am ocrotit-o! Pentru visele pe care mi le-aș 
fi putut împlini și nu le-am împlinit ! Pentru 
necunoscutul în care aș fi putut să pășesc și 
din teamă nu am îndrăznit să pășesc ! Pentru 
iubirea pe care aș fi putut să o exprim și nu am 
exprimat-o ! Pentru tot ce puteam să creez bun 
și frumos și nu am creat pentru gloria Ta, 
Doamne și a Împărăției Tale Divine !

Pentru tot ce știu și nu știu că am greșit, 
pe Tine, Doamne, care ești Mila și Iubirea infinită, 
Te rog, iartă-mă și mă îmbracă cu 
nesfârșita Ta Iubire și Lumină !

Îți mulțumesc, Doamne pentru toată frumusețea 
pe care am văzut-o izvorând din Tine ! 
Pentru muzica tăcută a Inimii Tale, pe care mi-ai dezvăluit-o auzului ! Pentru tot ce am simțit bun și minunat în viata mea ! Pentru tot ce prin harul 
Tău am înțeles ! Pentru lumina pe care am 
sorbit-o în adâncul meu ! Pentru iertarea pe 
care dăruind-o, am dobândit pace! Pentru bucuria 
fiecărei clipe trăite în Tine, Doamne ! Pentru toate cadourile spirituale care mi-au îmbogățit ființa ! 
Pentru viata mea, care e a Ta, o mică parte a 
simfoniei existenței ! Pentru visele care au prins 
formă prin armonia iubirii Tale pentru mine ! 
Pentru necunoscutul în care am pășit plin de curaj, regăsindu-Te ! Pentru iubirea copleșitoare cu 
care mă dezmierzi clipă de clipă ! 
Pentru tot ce am creat prin Tine bun și frumos, 
aducând cu umilință laudă Împărăției Tale divine !

Dumnezeu, Tatăl nostru, plimbându-se prin 
casa mea îmi va lua toate grijile și va vindeca 
toate bolile mele și ale familiei mele 
în Numele lui Iisus, 

Amin !