miercuri, 19 august 2020

VIS SPULBERAT - de Chiorescu Corneliu

 




VIS  SPULBERAT

de  Chiorescu Corneliu



Mi-e sufletul prea plin, n-o pot ascunde,
 Mai mult ca niciodată de pustiu
 Cum s-a-ntâmplat nu ştiu nici când nici unde,
 Nici cine poartă vina tot nu ştiu !


 Nu-i loc de noi că ne-a ucis minciuna,
Şi ne-a împins în iadul blestemat
 Al noului, căci nou-ntotdeauna
 Are atuu...că nu s-a întâmplat !


 Ce eftină gândire mă răpune
Şi-mi stinge-n inimă scântei de dor,
 Iar disperarea sub papuc mă pune
 Frângându-mi aripi să nu pot să zbor...


 Credeam în dragoste, mai cred, există !
Dar nu sunt inimi pe măsura ei;
 E logica învinsului...E tristă !...
Dar ea explică schimbul...vrei nu vrei...


 Simţirea mea profundă, specială,
Poate greşesc şi etalonul nu-i,
 Dar viaţa mi-o ofer fără-ndoială
Să pot să dau o şansă visului !


 Eu toamna o întâmpin cu blesteme
Şi singura ei floare i-o răpesc
 Să pleci cu braţul plin de crizanteme
 Dar să nu uiţi vreodată !...Te iubesc !...