luni, 27 iunie 2011

GLUME.....CU COPII !

création et animation d'Alice : coucou




Lenuța , 3 ani

- Tăticule, când eram mică, mă purtai cu căruciorul ?
- Da.
- Și tu ai fost mic ?
- Și eu.
- Toți au fost mici ?
- Toți.
- Păi, cine ducea cărucioarele  ?

gif école




Ionuț, 4 ani

- Știți de ce omul are două mâini ? Cu una să se țină de mămica și cu cealaltă să se țină de tăticu.

gif école



Ioana, 4 ani

- Dumneata ești străbunelul meu. Vasăzică....eu sunt străfetița dumitale.


gif école




Mădălina, 5 ani.

- Tare mi-i cald, mămico....
- Dezbracă-ți cămășuța. Ce alta să-ți fac ?
- Să mă răcorești cu o înghețată.



gif école





Octavian, 4 ani.

- Cerului îi iau soarele, iar el plânge cu ploiță.

gif école




Gabriela, 3 ani, se uită pe geam de la etajul al optulea:

- Eu văd așa departe că pot să mă și rătăcesc !


gif école



Magda, o fetiță de 4 ani, distribuie împreună cu părinții obligațiile casnice:

- Da, eu o să îngtijesc praful....

gif école




Traian, 5 ani :

- Dintele acestui creion se clatină să cadă....


gif école




Otilia, 5 ani:

- Care sunt părțile lumii ?
- Mămica, tăticul, bunica, bunelul....

gif école




Doru, 3 ani.

- Mămico, da săpunelul și ceapa sunt rude ?
- De unde-ai mai luat-o și pe asta ?!
- Păi, și unul și alta mă fac să lăcrimez....


gif école





Camelia, 3 ani.

Unu, doi, trei, patru...altul, altul, altul....

gif école



Cristina, 3 ani.

- Dă-mi o bomboană, te rog !
Mama îi dă o bomboană.
- Asta-i mică, dă-mi una mare. Nu cumva vrei să aștept până va crește ?!



gif école




Stelică, 3 ani.

- Vaca dă lapte iar capra chefir....

gif école



Lenuța, 3 ani.

- Lenuțo, nu intra în odaia vecină, căci acolo doarme bunica.
- Dar eu o să intru în șoaptă....


gif école





Sorin, 5 ani.

In autobuz:
- Mămico, cum crezi, din ce e făcută haina de blană a acestei tanti ?
- Nu știu....
- Nu știi ?! Din zgripțuroaică !

gif école




Corina, 5 ani.

- Corinel, ce animale domestice cunoști ?
- Câinele, vaca, pisica, porcul, calul...
- Da din cele sălbatice ?
- Ursul, vulpea, leul, tigrul și....Baba Cloanța.

gif école



- Vlăduț, ai în catalog un doi. De ce nu îl corctezi ?
- Nu pot. Catalogul este la doamna învățătoare.

gif école




- Bunicule, cand dormi îți scoți ochelarii ?
- Da.
- Păi, cum vezi visurile fără ei ?


gif école


Învățătorul : Cine știe cum au aflat oamenii că pământul e rotund ?

Elevii (într-un glas): S-au uitat la glob !....

gif école




Educatoarea:

- Copii, cine știe din ce este făcută mierea artificială ?
- Din flori artificiale, răspunse Gigel

école