vineri, 13 decembrie 2019

CE FACI TATĂ ?! - de Florin Dumitru



60684c6f54e8.gif



CE  FACI  TATĂ ?!

de Florin Dumitru



ce faci tată ?! sărut mâna.
 cum îţi merge ? îţi e greu ?
 mă întreb adesea-ntr-una
 de mai știi de fiul tău ?!


 mă gândesc că îţi e bine
 altfel cred, m-ai căuta
 nu cred c-ai uitat de mine
 sau poate... socot că da !


 te-nţeleg, probleme-s multe
 iară timpul tot mai scurt
 lumea cin' s-o mai asculte ?!
 pentru lume, rămân mut !


 aș putea și tu știi bine
 să răspund la vorba ei,
 dar ce rost ar avea tată ?!
vorba lor... fără temei !


 mulţi mă judecă, condamnă
c-am uitat cine mi-e tată,
dar vorba lor bag de seamă
de la tine este luată !


ce faci tată ?! sărut mâna
 eu te-aștept și azi ca ieri
 dar nu vii și bag de seamă
că de azi tu ești cu-ai tăi !




60684c6f54e8.gif