joi, 3 ianuarie 2013

DIN ÎNȚELEPCIUNEA LUMII....






Tubes Fées Elfes



Întotdeauna există trei abordări la fiecare poveste: adevărul meu, adevărul tău și adevărul.


TubesFées Elfes


Este mai ușor să reacționăm decât să gândim.


Tubes Fées, Elfes



Ar trebui să ne amintim mai des că suntem capabili de mult mai  mult decât ne acordăm noi înșine credit.


Tubes Fées Elfes



Toți suntem responsabili de actele noastre.


Tubes Fées Elfes



Încă iubesc oamenii deși unele persoane nu merită această iubire.


Tubes Fées Elfes


Persoanele care-i critică pe ceilalți sunt și cele care te vor ctitica și pe tine atunci când vor avea ocazia.

Tubes Fées Elfes

Este o mare diferență între perfecțiune și excelență.

Tubes Fées Elfes

Nu sunt importante întâmplările din viața noastră ci felul în care noi le interpretăm și le înțelegem lecțiile.

Tubes Fées Elfes

Nu putem obliga pe cineva să ne iubească, dar putem să fim una din persoanele care iubesc. Restul depinde de ceilalți.

Tubes Fées Elfes

Persoanele oneste nu se bucură de succes fulminant dar cu trecerea timpului valoarea lor devine de necontestat.


Tubes Fées Elfes




Pentru a ne ameliora durerile, putem vorbi sau scrie despre ele.

Tubes Fées Elfes

Sunt persoane care ne iubesc dar nu știu să-și arate dragostea.


Tubes Fées Elfes

Fiind cu un prieten, putem face lucruri mărețe sau doar să pierdem timpul cu nimicuri, dar acel timp este neprețuit.

Tubes Fées Elfes

De foarte multe ori, cei care ne sunt alături într-o nenorocire sunt persoanele la care ne așteptăm cel mai puțin.

Tubes Fées Elfes

Maturitatea ține mai mult de experiență decât de vârstă.


Tubes Fées Elfes

Dintr-o săptămână sunt două zile de care nu trebuie să ne facem griji: ieri și mâine. Singura zi cu adevărat prețioasă este azi.

Tubes Fées Elfes

Nu este nevoie să concurăm cu cei mai bun în ceilalți ci cu cei mai bun în noi înșine.


FEE



Este de preferat să nu acționăm sub imperiul primului impuls ca să nu regretăm apoi o viață întreagă.



Dacă nu-mi voi controla actele s-ar putea ca ele să mă controleze pe mine.



TUBE ANGE   FEMME 11




Nu-i spune niciodată unui copil că visele lui sunt ridicole. Ce te vei face dacă te va crede ?





tube fée

Este mai important să mă pot ierta eu însămi decât să capăt iertarea celorlalți.

femme fée designer



Este mai periculos un adevăr spus pe jumătate decât o minciună întreagă.

TUBES FEES


Violența atrage violență.


TUBES FEES

Este greu să fii pozitiv când ai obosit.

hebergeur d'image

Politicienii vorbesc la fel în toate limbile pământului.


tube fée

La maturitate mi-am dat seama că singurele lucruri valoroase în viață sunt familia, un grup bine selectat de prieteni și experiențele care m-au ajutat să cresc spiritual.


TUBES FEES
Este mult mai bine să-mi exprim sentimentele decât să le păstrez ferecate în inima mea.



TUBE ANGE   FEMME 8