luni, 7 ianuarie 2013

DOLCE & GABBANA JUNIOR



Pentru cei care urmăresc blogurile mele, fie și numai la secțiunea „Modă”, știu deja că Dolce & Gabbana este una din firmele mele preferate. Iată că nu se dezice nici când este vorba de copii .

V-aș ruga (mai ales pe mămici) să vedeți că feițele sunt...chiar fetițe: pantofiorii sunt niște balerini superbi, fără tocurile acelea grotești pe care, nu știu de ce, majoritatea fetițelor din ziua de azi, de la noi (căci despre noi vorbim) îi poartă; și nu au nici rochiile acelea monstruoase, din dantelă (mă rog, oarecum, un fel de plastic ce imită dantela), greoaie, lungi și așa....așa de urâte și bătrânicioase...

Fără rujuri și manicură (nici măcar albă, dar roșu intens sau mov sau...), fără trilioane de cercei, mărgelele mătușii sau....Să știți că nu exagerez, am văzut și la mămici la care mă așteptam...

Am lucrat și cu copii de vârstă ca cei din aceste imagini și vorbesc în cunoștință de cauză: la serbări....este incredibil...par bătrâne frumoasele noastre copile și...vulgare....Știm cu toatele (vorbesc de mămici mai ales) că distincția este dată de simplitate și eleganța comportamentului și nu de....zorzoane, oricât de mult ar fi costat ele, sau, mai ales pentru că ne-au costat atât de mult ca să ne sluțească copiii...