luni, 7 ianuarie 2019

AL VIEȚII DULCE-ALINT - de Larysa




AL VIEȚII  DULCE-ALINT

de  Larysa


Respir un aer de departe
 Cu dor ce sapă-n amintiri
 Când ciob de dragoste mai zbate
 Sfidând nocturna din priviri


 C-ai vrut să-ți pierzi gândul de mine
 Inima vrea de-acum să creadă
 Și să-ți ureze doar de bine,
 Prietenă-ți, fără tăgadă...


De poți, să uiți ! Că asta-i calea
 Spre fericire să te-ndrepți
 Lasă-mi doar mie neuitarea
Și-n iarna vremii să mă-ngheți...


 Că eu rămân la fel de vie
 Poate-i doar chip de aparență
Când vânturi reci prin trup adie
 Îmi mor plăceri de existență


Rămasă-n cuib de vis, o stare
 Din plinul stărilor cu noi
 M-aruncă în surâs de zare,
 M-aduce-n lacrimi înapoi


 Un joc de du-te-vino-n simțuri
 Așa-mi fu dragostea cu tine
 Inestimabilă în scrisuri
Și infinit bogată-n mine


 Mai prind o undă de speranță
Curaj în inimă să-mi fac
 Când voi păși în altă viață
Să-mi fii același suflet drag


 Nu mai aștept nimic...doar timpul
 De-mi va aduce vești de tine
 Acesta îmi va fii alintul
 Rugând să fie doar de bine


 O frunză galbenă-i uitată
Ramul o zvârle spre pământ
 Dar cât nervura nu-i uscată
Mai simte-al vieții dulce-alint...