luni, 7 ianuarie 2019

BALANȚA DE ARAMĂ - de Șerban Cătălin



BALANȚA  DE  ARAMĂ

de  Șerban Cătălin



1. În adâncimea pură a gândului, 
 Un loc măreț al conștientului.
 Unde o balanță de aramă ruginită,
Judecă mintea și o inimă rănită.


2. În apărarea sa inima spune:
 Am iubit cu pură pasiune!
 Am făcut tot ce am simțit,
 Chiar dacă m-am și rănit...


 3. Niciodată nu anticipezi netoato
 Cauza rănilor ești tu, vinovato !
 Înțelege că nu sunt un rău voitor
 Răspunde mintea cu un ton acuzator.


 4. De ce aș pierde timpul să anticipez,
 Că toate surprizele vieții să le ratez ?
 Am greșit dându-mi iubirea 
 Inimii ce nu a simțit sclipirea.


 5. Și ce minte crezi că va simți sclipirea?
 Întreabă mintea schimbându-și privirea.
 O inima ce-și deschide aripile,
 Așteptând să-i vindec rănile.


 6. Pentru balanță e greu de judecat,
 Acest subiect este de nerezolvat.
 Rămâne la alegerea ta cititorule,
 Spune-mi și mie răspunsul, înțeleptule!