duminică, 17 iulie 2011

MI-E DOR DE TINE - versurile Mădălina Manole

Клуб Foto.ru




Te cunosc de-o veșnicie
imi vorbeai cândva doar mie
De la tine știu tot cine sunt și ce pot
ce e viata tu m-ai invatat
Ai plecat in lumea mare
și plecarea ta mă doare
Aș da vremea înapoi
să fim iarași noi doi
când mi-e teama că tu m-ai uitat.




Mi-e dor de tine iubire sfântă
Aș face totul să-ți fie bine
Mi-e dor de tine ca de-o minune
In orice clipă mi-e dor de tine.






Viața nu ne-a fost banală ,
nici săracă nici regală
Am trăit înzecit pentru că ne-am iubit
a mers totul atât de firesc
Știu acum ce-i fericirea
și respectul și iubirea
Când mi-e sufletul trist
ca să simt că exist
închid ochii și ție-ți vorbesc.






Mi-e dor, mi-e dor de tine
iubire sfânta aș face totul,
aș face totul să-ți fie bine
Mi-e dor, mi-e dor de tine
ca de-o minune
In orice clipă mi-e dor,
mi-e dor de tine.