joi, 4 iunie 2020

PENTRU CĂ..... - de Elena Oprică




PENTRU  CĂ.....

de  Elena Oprică


De ce nu-mi cântă trandafirii ?!
 Pentru că stau închişi în noapte
Şi i-au împrejmuit ciulinii
 Ce prevestesc pustiu şi moarte...


 De ce nu-mi cântă nici o floare
 Din cele ce-mi cântau ades ?!
 Fiindcă-i ştearsă-a lor culoare
 De lacrimi ce-au curs fără sens...


 De ce nu-mi cântă floarea albă
De prin cireşi cu amintiri ?!
 Pentru că sunt surdă şi oarbă,
Imună de-acum la-nfloriri...


 De ce nu-mi cântă nici o floare
 Din pomul cel de liliac ?!
 Pentru că simt doar apăsare,
 Pentru că, de tristeţe zac...


 De ce nu-mi cântă flori de nuferi
 Pe lac, în toropeala verii,
 De ce inimă, mereu suferi
Şi nu pui limite durerii ?!


 Pentru că viaţa e durere
 Iar fericirea-i fantezie
 Când scurta clipă de plăcere
 O plătesc cu dureri-o mie !