marți, 24 martie 2020

SECRETUL INIMII - de Manuela Cerasela Jerlăianu




SECRETUL   INIMII

de  Manuela  Cerasela  Jerlăianu



Eu m-am copt coace-m-ar focul,
 c-am pierdut pe drum norocul,
 anotimpuri aurii duc secretul inimii.
 Eu m-am dus duce-m-ar timpul
şi-am îngălbenit cu trupul ,
 anotimpuri aurii, au secretul inimii.
 Am pierdut pierdu-m-aş iară,
pierde-m-aş ca prima oară,
anotimpuri aurii, ţin secretul inimii.
 Piară-n piatră am sculptat
 peste secretul purtat,
 anotimpuri aurii, prinse-n casa inimii.
 În pridvorul de fecioară,
te-am primit întâia oară,
anotimpuri aurii, stau în jugul inimii.
 Vis etern purtat în simţuri,
 mută-te din anotimpuri,
 anotimpuri aurii, vreau secretul inimii.
 Vis în vis de întâlnesc, elegant îți dăruiesc,
 visul somnului firesc,
 anotimpuri aurii şi secretul inimii.