duminică, 12 aprilie 2020

CÂND CINA IISUS LA MASĂ - Colind de Florii



CÂND  CINA  IISUS  LA  MASĂ 


Colind de Florii 

Când cina Iisus la masă
O, Iisuse al meu
 Stau iudeii după casă
O, Iisuse al meu
 Iud' afară de-a ieşitu
 O, Iisuse al meu
 Cu iudei s-o sfătuitu
 O, Iisuse al meu


Daţi-mi treizeci de arginţi
 O, Iisuse al meu
 Să vi-L dau să-L răstigniţi
 O, Iisuse al meu
 Când Hristos merge-n grădină
O, Iisuse al meu
 Sub un pom la rugăciune
 O, Iisuse al meu
 Iuda după El s-a dusu
 O, Iisuse al meu
 Cu iudeii mi-L ascunsu
 O, Iisuse al meu
 L-au legat şi L-au purtatu
 O, Iisuse al meu
 Pân' la casa lor din sfatu
 O, Iisuse al meu
 Sfatul lor l-a gânditu
 O, Iisuse al meu
 Ca să fie răstignitu
 O, Iisuse al meu
 Pe-o cruce de brad L-o pusu
 O, Iisuse al meu
Şi-n coastă L-au împunsu
 O, Iisuse al meu
Şi-a curs apă şi mult sânge
 O, Iisuse al meu
 Îngerul începe-a plânge
 O, Iisuse al meu
 Sânge aşa nevinovatu
 O, Iisuse al meu
 Netrebuincios vărsatu
 O, Iisuse al meu.