sâmbătă, 3 decembrie 2011

UN CÂNTEC - de Șt. O. Iosif


http://stat17.privet.ru/lr/0930f4c7cb8a2462ee5834af1fabbf05



                                                    O, mamă, dulce mamă.....
                                                                     M. Eminescu


Aud un cântec. Vine de departe
Adus de vântul serii, și mă cheamă...
Nu-i plâns de fluier, nu-i suspin de-aramă,
Nici glas de om...E dincolo de moarte...



 


Sunt alte lumi de care nu-mi dau samă,
Viază-n noi, trăiesc în altă parte ?
Ah, nu-s iluzii, nu-s păreri deșarte !
E doina ta cea dulce, dulce mamă !...


 

E vocea ta...Mă strigă câteodată
De sus, de-acolo unde nu-i durere
Și unde toți ne-om întâlni odată...


- De ce se zbate pieptu-mi cu putere ?...
Vai, ce-ntuneric s-a făcut deodat
În jurul meu, - ce groaznică tăcere !