luni, 24 octombrie 2011

ZÂMBETE RĂZLEȚE


Géniale.




Într-un foarte luxos autocar, niște americani participă la o excursie organizată.Mister Smith o întreabă pe doamna de alături:
- Azi este 19 iulie ?
- Cu toată certitudinea, răspunse aceasta.
- Ora 13 ?
- Exact, confirmă doamna oarecum mirată.
- Perfect, atunci suntem la Florența, declară satisfăcut mister Smith, consultându-și agenda.









Domnii Dupont și Durand sunt ahtiați fumători și sub nici un motiv nu vor să se priveze de această plăcere. Totuși, în urma unei anchete efectuate de ziarul lor preferat, tocmai discută și critică vehement articolele apărute cu privire la această chestiune.

Domnul Dupont exclamă:

- Se pare că într-o țigară este suficientă nicotină ca să poată fi omorât un cal, nu ? Pare imposibil !

- Ei și ce contează, răspunde domnul Durand, din fericire caii nu fumează !






Într-o poiană, după o pândă, se întâlnesc doi vânători.

Unul: Ei, nici o șansă ?

Celălalt: Știi, am așa o reputație de iepurii o șterg de cum mă simt.





- Într-adevăr, trăiesc din scris.
- În ce revistă publicați ?
- A, nu...Scriu tatălui meu ca să-mi trimită bani.









Evident, nu e nici o plăcere când ți se refuză un manuscris. Din acest motiv, un editor cu experiență și-a atârnat pe ușă o pancartă cu următorul text : ” Vă rugăm închideți ușa civilizat și după returnarea manuscrisului”.









- Ce timp infernal ! Plouă cu găleata și nevastă-mea nu și-a luat umbrela.
- Fleacuri !...O să intre într-un magazin.
- Păi, tocmai asta mă neliniștește.









Madam Popescu la Madam Constantinescu în vizită.

- A, ieri seară a fost la operă.
- Și ce-ai văzut ?
- Ohhh...păi erau acolo Ioneștii care abia veniseră dintr-o călătorie din străinătate;pe urmă Maria-Luiza, știi aia divorțată de curând; Anghel tipul ăla de la ”Ford” și.....





Între snobi:
- Îl recunoști pe Beethoven ?,întrebă unul.
- Nici o problemă, răspunde celălalt cu morgă, așteaptă să se întoarcă din concediu și ți-l prezint.






- De ce ești așa de vesel ?
- Păi...vin de la dentist .
- Și ăsta-i un motiv să te bucuri ?
- Închipuiește-ți, nu era la cabinet.






Ea: Vreau să văd și eu scisoarea aceea.
El: Care scrisoare ?
Ea: Cum care ? Cea din plicul pe care l-ai deschis acum ! Te-ai făcut livid când ai citit-o.
El:...Aaaa!...e factura ta de la Spa...







- Dacă profesorul nu-și retrage cuvintele, nu mă mai prinde pe la școală !
- Dar ce ți-a zis ?
- Că sunt exmatriculat.









Mama, conducându-și fiul la ziua lui Dănuț, colegul lui de grădiniță:

- Și nu uita, puișor, când se termină petrecerea să-i ceri scuze mamei lui Dănuț !







- Fiul meu e foarte nestatornic, inconsecvent. Nu știu spre ce profesiune să-l îndrum cu firea asta a lui...

- Fă-l meteorolog.








- Nu-mi place cum bate inima dumitale. Ai avut probleme cu...”angina pectoris”...

- Nu ești departe de adevăr, doctore doar că...n-o chema așa !






- Am auzit de un copil care hrănit cu lapte de elefant crește 4-5 Kg / zi.
- Absurd ! Ce fel de copil este ăsta ?
- Păi...copil de elefant !

 




Doctorul este chemat la căpătâiul unui bolnav.
- Ei, care-i  necazul ? întreabă doctorul.
- Asta-i bună, e treaba dumitale să afli.
- În cazul acesta așteptați puțin să-l chem pe prietenul meu veterinarul. Numai el poate pune diagnosticul fără să întrebe nimic.








- Ai văzut cum mi-a masacrat criticul expoziția ?
- Ei, nu-l lua în seamă, repetă și el ce-a auzit la alții !









- Știi proverbul un măr pe zi ține medicul departe ?

- Da, dar o ceapă sănătoasă ține pe toată lumea la distanță !



les petits derniers