joi, 27 iunie 2019

ÎNCHIDE OCHII SORȚII - de ManuManu




ÎNCHIDE  OCHII  SORȚII

de  ManuManu



 Închide ochii sorții, de patimă sunt goi
 Prea obosiți și triști, dar lasă-i în cerdac
 Peste ultima clipă ce-a pus zălog pe noi
 Fiindcă durerea țipă acuma când eu tac.


 Prin stele căzătoare arzând în lumânări
 Aruncă nostalgia din vaga așteptare
 Zvârlindu-ți pledoaria pe albele cărări
 Urcând pe munții zilei în noaptea ce răsare.


 Sau ia-mă de o mână și-nchide ușa sorții
 Pe soclul de la stradă ridică dorul tot
 Ca ultimă speranță rămasă-n pragul porții
Și-altarul viziunii în care azi te port.


 Că eu adorm în noapte cu visele de mână
 Și inima îmi pare pierdută într-un gând
 Când nebunia zilei pe mine e stăpână
 Și peste firul vieții în nopți întregi la rând.


 Dar vino că eu strâng trăirile ucise
 De stelele căzute ca vise curgând noi
Și-n zodiile toate de Domnul interzise
 Vom rătăcii iar slova și veșnicia-n ploi.


 Cu nemuriri de-o clipă și altele de-o seară
Vom scrie fericirea pe-altaru-ntregii firi
Și-atunci iubirea asta cu aripi lungi de ceară
 Ș-o prăbuși prin spinii a mii de trandafiri.