miercuri, 26 iunie 2019

JOCUL DRAGOSTEI - de Larysa





JOCUL  DRAGOSTEI

de  Larysa



Te joci cu mine dragoste
 M-alergi pe câmp de fantezie
 Cunoşti că tot ce-mi place mie-
Fiori să simt şi-n degete


 Ca de-nceput mă vrei întruna
 Nu-ţi sunt cuprins, nici încheiere
 Îţi iei din chinul meu plăcere
Şi eu te plac dintotdeauna


 Mă vrei trăind să simt că mor
 Fără motiv ce să se ştie
 Că de ursita mea urgie
 Un timp mai zac şi-un timp mă scol


 Să-nchid obloane peste simţuri
 Să nu mai am aprinse stări
 Să mă lipsesc de fluturi, flori
 Trecând prin mine anotimpuri ?!


 Zadarnic spun "ajunge-acuma
 Nu pot să mai înghit tăceri!"
 Mâine spun altfel decât ieri
 Când azi, işti din senin furtuna...


 Mai bine-ţi împlinesc dorinţa
 De-a mă purta de dor atinsă
 Şi azvârlită şi cuprinsă
Tot acceptându-ţi stăruinţa


 Puterea ta, din drum mă-ntoarce
 Dragoste, ce dureri suprimă
Ba-n întuneric, ba-n lumină
Te joci cu mine şi îmi place !



.