luni, 24 iunie 2019

VISUL SECRET - de Larysa









VISUL  SECRET


de  Larysa


Mă întâlnesc cu ziua şi mă-ntreabă :
 "De ce sub pleoapă, trează te-am găsit
 Ori ai mai mult ca niciodată grabă
Ori somnul pe la tine n-a venit ?!"



 Nu spun o vorbă şi-i întorc privirea
 Ochii să nu trădeze vreun răspuns
 Merg mai departe ascunzându-mi firea...
Ştiu eu ce ştiu şi asta-i de ajuns



 Pe stradă oameni care mai de care
 Unii străini şi alţii cunoscuţi
 Ar vrea să mă întrebe fiecare
 "Pe cine vrei cu floarea-n păr să-ncânţi ?"



 Un zâmbet prins în colţurile gurii
 Din suflet apărut involuntar
 Dă de gândit la alţii şi la unii
 Ce n-au de viaţa mea nici un habar...



 Seninul cerului de după-amiază
Vădit invidios, nu se reţine...
 "Aş vrea să ştiu tot ce te-nseninează
Că azi eşti mai senină decât mine"



 M-ascund la umbra minţii jucăuşă
 Şi intru-n casa inimii cântând
 Fac din tristeţe preş ce-l pun la uşă
Iar soarele-mi zâmbeşte-nţelegând...



 Noaptea-şi înscăunează măreţia
 Regală şi cu mantie de stele
 Eu prin regatul ei îmi port făclia
 Plimbându-mă cu dorurile mele...



 Au vrut cu toţii să-mi afle ascunsul
 Ce-mi pune flori în păr şi jar în piept
 Dar numai noaptea îşi primi răspunsul
 În somn dezvăluind visul secret...