joi, 27 iunie 2019

PÂNĂ.... - de Larysa





PÂNĂ....

de  Larysa 


Până când te voi iubi ?!
 Până când amor târziu
 Să visez ce n-o să-ţi fiu
 Să-nchipui ce n-o să-mi fi...


 Dar tu cât să mă iubeşti
 Într-al nostru univers
 De iubire fără sens
 Cât simţiri să tăinuieşti ?!


 N-am cum să alung destinul
 Colţii-i negrii mi se-arată
Pecetea-i pusă pe soartă
Eu-o umbră tu-seninul...


 Spui că sunt lună şi iată
Desluşit este misterul...
 Soare-al meu ce-mi umpli cerul
Şi-n inimă cald se-arată...


Eu ca lună, sunt ucisă
Ce s-atingi, pustiu de gheaţă ?!
Poate-n stele ai speranţă
Nopţilor fiind promisă


Noaptea, da...asta-i lumină
Ce-o aştept să-ţi fiu iubită
 Şi-atunci, ziua poate uită
Fără tine să mai vină


Iartă-mi că durerea urlă
Din rărunchi de gând trimis
 Pe-o pană ce-aduce scris
 Printre rânduri jalea-mi umblă...


Iartă-mi chipul meu de lună
Ce-ţi aprinde existenţa
 Tu mă-ntorci să-ţi simt prezenţa
 Ce-o iubesc o vreme până...