miercuri, 26 iunie 2019

UNDE ZĂRILE SE PIERD - de Gheorghe Deniștean



UNDE  ZĂRILE  SE  PIERD

de    Gheorghe Deniștean



 Când vine vântul și mă-ntreabă:
Gândul încotro mă poartă?
Eu îi răspund cu întristare:
 Departe... peste hotare...


 Unde zările se pierd în noapte
Și grăiesc limba lui Cervantes.
 Acolo mă poartă gândul
 Când vine și mă-ntreaba,vântul.


 Doar ploia-mi bate în fereastră,
De plâng florile în glastră.
Plânge și inima mea
 După glasul tău,care-mi doinea.


 Parte din mine,ai luat cu tine
 Crezând că vom uni două destine.
 Dar tot mai greu pot respira
 Că văd în jurul meu,doar umbra ta.


 Fără tine și mierea e amară
 Și buzele parcă îmi sunt povară.
Aștept să vii,să mirosim o floare,
 Să mai privim un răsărit de soare.


 Căci îngerii din ceruri se rugară,
Ca iubirea noastră să nu moară.
Și cu tărie cred în ruga lor, 
 Eu te aștept cu dragoste și dor.