marți, 23 iulie 2019

AI NAUFRAGIAT ÎN GÂNDURILE MELE - de creatorulmascat





AI  NAUFRAGIAT  ÎN GÂNDURILE  MELE   

de creatorulmascat


 Ai naufragiat în gândurile mele
Și valurile sunt tot mai grele,
 Îmi suflă vânturile-n vele
Și tu te pierzi în gândurile mele ...


 Te las să te scufunzi în valurile mării.
 Nu vrei să știi,
Ce ți se întâmplă-n gândurile mele,
 Te pierd în fiecare seară pe cerul plin de stele.


 Te-am pus în fiecare seară mai presus ...
 Am toate pânzele sus,
 Te aștepți să pictezi cu praf de stele,
 Dar tu te pierzi în gândurile mele.


 Sunt sentimente ancorate-n mine  
Și toate-mi duc gândul la tine,
 Aud cum cântă vocea ta-n epave
 Povești cu frumuseți macabre.


 Ai naufragiat în gândurile mele,
Și nu mai pleci, rămâi cu ele,
 Cu vocile din gândurile mele reci
 Ce spun c-ai naufragiat pe veci.