sâmbătă, 13 iulie 2019

RITMURI DE IUBIRE - de Larysa




RITMURI  DE  IUBIRE


de  Larysa


Ce baţi inimă în pernă
Biată, dragă, vai de tine
 Pe-aşternut de mărăcine ?!
 Noapte-i ziua ce tot vine
 În odaia de tavernă


Fumul sec de lumânare
 Îţi îneacă zvăpăiala
 Nu mai eşti inimă fala...
 Bate-n cenuşiu sfiala
 Strălucirilor neclare


 Prea te lupţi cu infinitul
 Vrei pace dar nu tăcere
 Ori plăceri fără durere
 Bubui dor de mângâiere
Şi-ţi ademeneşti sfârşitul


 Zvârcoleşte-te nebună
Nu te-ascult de astă dată
Te-am slujit în viaţa toată
Pe braţe de vis purtată
Alegând căi de furtună


Mi-ai pulsat în vene fluturi
Şi m-am prins în zbor cu ei
 Însetată de scântei
 Te-am slăvit până la zei
 De trăire să te bucuri


 Tu, ce-mi faci...pe-amurg de carte
 Sare-n rană doar presari
 Miere din venin prepari
 Din apus lumini răsari
 Timp şi lumi dai la o parte ?!


Şi ea-n glas plăcut, subţire
 Ca un ticăit divin :
 "Urlu, bubui şi mă-nchin
 Cât puterile mă ţin
 Să bat ritmuri de iubire "