vineri, 5 iulie 2019

FLORI LEGĂNATE DE VÂNT - de MoOmida




FLORI  LEGĂNATE  DE  VÂNT


de  MoOmida




știu, 
 iubitule pentru tine am fost doar
 o amintire a unui lucru plăcut... 


 îți voi spune, iubitule, de ce acum iubesc:
șerpii, lumina stelelor îndepărtate și 
 florile legănate de vânt... 


 de ce iubesc șerpii ?... 
 ceea ce mi-ai promis mi-a devenit 
 un șarpe veninos 
 ascuns printre pietrele de pe inima mea... 


 de ce iubesc lumina stelelor îndepărtate ?... 
 cu siguranță, iubitule, dragostea e oarbă 
dar, din picăturile mele, reci de pe frunte 
 am făcut flăcări felinarelor 
 ce ard în inima mea
 o lumină pe care tu să o vezi
 ca venind de la stele îndepărtate 
 flăcări ce ar putea sa te rănească 
dar care o sa-ti aducă tot ce ai visat... 


 de ce iubesc florile legănate de vânt ?
 când florile se leagănă stiu
 că tăcerea ta prinde glas... 


 iubirea, iubitule, 
 este doar un profet ce ne minte viitorul...