marți, 23 iulie 2019

IUBIRE-NTEMNIȚATĂ - de Larysa





IUBIRE-NTEMNIȚATĂ


de  Larysa


Cum să-mi fi...dacă nu-mi eşti...?!
 Doar cu gândul te-am gândit
 Când în mine umbre creşti
 Mă apui din răsărit


 Vis trecut, prezent şi-atât
 Viitoru-i tot visare
 N-am avut nicicând mai mult
 Doar scântei de-nflăcărare


 Eşti tăcere şi tăcând
 Disperarea o hrăneşti
 Eu mă trec, de dor flămând
 Tu cu gheaţă mă topeşti


 Dar mi-e bine că te ştiu
 Trecător prin timpul meu
 Respirând aeru-ţi viu
 Purific aeru-mi greu


Şi din aer te creez
 Îţi dau chip...nu e de-ajuns
 Iubirea ţi-o inventez
 Din tot ce, cândva ai spus...


 De-ai căta să mă sfâşii
 N-ar mai curge gram de sânge
 Trup de ceaţă alb spre gri
 Durerea nu-l mai străpunge


 Hai atunci, vino de ia
 Sufletu-mi ce vrea la tine
 Plin doar cu fiinţa ta
 Golit de umbra din mine


 Să-ţi fie cuib de plăceri
Şi-acolo, noi vinovaţi
 Iubindu-ne prizonieri
 Pe vecie condamnaţi


 Oh...mi-ai fost aşa lumină
Încât nu mai văd vreun Soare...
Şi-astfel totul se termină
În adâncuri de uitare...


 Parcă-i frig...şi-aşa-ntuneric
 Se făcu în viaţa-mi toată !
Visu-i palid, cadaveric
Şi iubirea-ntemniţată.