sâmbătă, 18 ianuarie 2020

DEPARTE DE MAMA ÎN TIMP ȘI ÎN SPAȚIU ! - de BlackAnngel






DEPARTE  DE  MAMA  ÎN  TIMP  ȘI  ÎN  SPAȚIU !

de BlackAnngel 



Din puținul care-l am, am promis să te ajut,
 Dar te rog să nu ma judeci pentru tot ce am facut,
 Căci au fost și zile plînse, sunt și nopți chiar nedormite,
 Pentru tine, Dragă mamă, să te văd mai împlinită.


Stau și mă gândesc întruna: cum tu mamă singurică,
Reușit-ai să ne crești doi flăcăi și  o fiica ?
 Stiu că îți e greu și-acuma, plîngi și ascunzi că te doare,
 Nu îți mai promit nimic, nici să-ți spun să ai răbdare.


 Lumea asta ne înghite, ne sugrumă mâini hapsâne,
 Noi ne zbatem pentr-un pat și pentru-n călcii de pâine.
 Bani n-ajung de comunale și trăim de azi pe mâine,
 Dar mereu găsi-voi bani de banane pentru tine.


 Cum să nu îți cumpăr mamă, fructele tale preferate
 Că și-așa rar vin pe-acasă și rămân doar pentru-o noapte.
 Viața trece simt și eu, că închid ochii pe-o clipă,
Și-am pierdut atâta timp să te fac mai fericită.


Poate într-o zi de toamnă voi veni cu multe daruri,
 Să-mi las copilașii ție să-i înveți abecedarul.
 Să-i înveți să prețuiasca tot ce e frumos in viață -
Cum să aleagă între mofturi și ce o să trebuiască.


Tu mă faci să fiu mai bună și să fiu mai calculata,
 Mă mândresc când alții zic că sunt bine educată.
Sufletul l-ai pus în noi și te simt mereu cu mine.
 În toată seara când adorm să știi că mă rog pentru tine!