luni, 27 ianuarie 2020

S-A RUPT FIRUL CE NE ȚINEA LEGAȚI... - de Văduva Andreea



S-A  RUPT  FIRUL CE  NE  ȚINEA  LEGAȚI...

de  Văduva  Andreea



S-a rupt firul ce ne ținea strâns legați,
 Deși am trecut prin multe împreună,
 Noi suntem singurii vinovați,
 Că azi ne unesc doar sentimente de ură.


 Iubirea noastră a pierit,
 Doar amintirile ne mai leagă, doar ele.
 Pe ce căi greșite am rătăcit,
 De am ajuns să ne spunem vorbe atât de grele ?


 Mai bine ne-am spune "Adio" acum,
 Suntem doi străini, nu mai are rost.
 Fiecare să meargă pe al său drum,
 Rămân în urma noastră doar visele ce-au fost.


 De la dragoste la ură nu-i decât un pas,
 Pe care noi l-am făcut, din păcate.
 Din cauza ei atâtea speranțe au ars,
 Și atâtea jurăminte au fost uitate.


 În fața altora ne prefacem îndrăgostiți,
 Dar știu care e realitatea, așa cum și tu o ști.
 Nu ne mai leagă nimic, să nu mai fim ipocriți,
 De ce sș mai continuăm această joacă de copii ?