vineri, 10 ianuarie 2020

TU NU ȘTII... - de Elena Oprică





TU NU  ȘTII... 

de  Elena Oprică



Tu nu simţi ca mine-acum
 Altfel ţi-aş umbla prin gânduri
Şi mi-ai scrie vreo trei rânduri
 Ca să mă opreşti din drum


 Căci eu plec pe-un drum de ceaţă
 Şi-s mai singură ca moartea
 Doar în suflet libertatea
 Îmi mai dă aripi de viaţă


În rest, trup şi gând şi vis
 Atârnate-s de-o armură
Ce ascunde-a ta făptură-
Enigmă ce m-a aprins...


 Dar tu nu mă vrei deloc
 Nici cât bobul de neghină
Pentru asta eu n-am vină
Când tu pui apă în foc...


 Se va stinge în curând
 M-oi stinge şi eu cu dânsul
 Chiar de-mi este urlet plânsul
 Te smulg din suflet şi gând


 Încă nu, nu am murit
 Mai văd încă o cărare
 Vreau să ies din disperare
 Din visul ce-a ruginit


 Cât te-am aşteptat să vii...
 Te-am cerşit la soare, lună
 Şi umilă şi nebună
Te-am iubit ! Dar tu nu ştii...