marți, 21 ianuarie 2020

SIMȚIRI TOMNATICE - de Larysa






SIMȚIRI  TOMNATICE


de   Larysa 


Toamna...plânsa toamnă
Ce-n lacrimi şi-a făcut debutul
 La meditare mă îndeamnă
Suflând cu vânturi reci trecutul


 Ce să mai fac în astă vreme
 Când ziua-n noapte-ai preschimbat-o
Şi-nceţoşată de blesteme
 Iubirea-n ploi mi-ai aruncat-o?!


 De-aş fi ştiut că vine aşa iute
 Sufletul să-mi înoreze
Şi prin noroaie de ape adâncite
 Să mă îngroape,să mă înfrigureze,


 Mi-aş fi-nsorit prin vara toată
Inima, în al razelor joc
 Să nu mai simt niciodată răcoare
 Prin trupu-mi de foc


 Dar nu am gândit prea departe...
 N-am prevăzut o prematură veştejire
 A toate câte-s verzi şi minunate
 Prin gânduri omeneşti şi prin simţire


 Toamna e doar atunci frumoasă
Când ai belşug într-o iubire
 Altfel, săracă şi ploioasă
Te-afundă-n grea îmbolnăvire...