duminică, 13 septembrie 2020

ASCUNDE-MĂ ÎN GÂNDURI - de Manuela Cerasela Jerlăianu





ASCUNDE-MĂ  ÎN  GÂNDURI

de  Manuela Cerasela Jerlăianu




Ascunde-mă în gândurile toate, 
 Visează-mă-n tăceri la infinit 
 Că numai dragostea acum mai poate 
 Izvor să mi te facă nesfârșit.


 Privește-mă în inimă și-n gând
 Cu ochii cei nemărginiți de dor
 Căci te aștept cu nopțile crezând
 Că vii pe-aripa dragostei de zor.


 Azi luna care curge ca o taină
Îți dă puteri să vezi în infinit
 Durerea ce mă poartă-n a ei haină
Ca steaua sorții noastre nesfârșit.


 Dar soarele s-a înecat în mare,
 Sau poate-ntr-un ocean de așteptări
 În care de tăceri liniștea doare
Și mă coboară colo pe cărări.


 Adu acasă steaua norocoasă 
În timpul nopților când mă dorești
 Că-n inima tăcerilor rămasă
Eu te aud de noi cum îmi vorbești.


 Acum se-așterne toamna pe velință,
Dar mă avânt firesc în așteptări
Și port în piept o singură credință
Că te întorci în ale viselor cărări.